Marketingkoordinator med koordineringssans og flair for PQ- og tilbudsarbejde

På bare 15 år er vi gået fra 1 til over 170 personer, og undervejs har vi modtaget 8 Børsens Gazeller i streg. På trods af den succes, er vi præcis lige så drevne og ambitiøse som i 2009, da virksomheden blev til i en kælder i Rødovre. Dét drive og den ambition skal du være med til at føre ud i livet!

Bliv en del af ABC-holdet!

ABC Rådgivende Ingeniører er et ungt, innovativt og mangfoldigt ingeniørhus. Vi har skiftet kælderen i Rødovre ud med et 3.000 m2 stort, åbent og moderne hovedkontor i Glostrup, lige ved siden af stationen, samt et ABC Vest-kontor i Silkeborg.

ABC er hjemsted for 170+ specialister, fagnørder og ildsjæle, som hver dag leverer innovative og banebrydende byggeprojekter. Vi har bl.a. specialiseret os indenfor bæredygtighed og digitalisering, hvilket kun bliver mere og mere relevant i byggebranchen.

Dit arbejde i dag, skaber ABC’s arbejde i morgen

Som PQ- og marketingkoordinator får du en vigtig rolle i ABC’s udvikling, da du bliver en central del af vores prækvalifikations- og tilbudsarbejde. Du vil indgå i tæt samarbejde med vores PQ-leder, og dit arbejde skal bidrage til, at vi vinder de spændende, innovative byggeprojekter, som vores fagspecialister i fremtiden skal sætte i verden.

I dit daglige arbejde vil du blandt andet være med til at:

  • koordinere og udarbejde prækvalifikationsansøgninger
  • opdatere og udarbejde prækvalifikationsmateriale, bl.a. referencer, anmodningsbreve, CV’er mm.
  • kontakte både nuværende og potentielle kunder og samarbejdspartnere
  • koordinere, opsætte og designe ABC’s tilbud i Adobes InDesign
  • understøtte og udvikle kommunikationsarbejdet på diverse interne og eksterne platforme
  • bidrage til den grafiske udvikling, fx ved at udarbejde foldere, præsentationer og projektreferencer

Du er struktureret, selvstændig og udadvendt

Måske fordi vi er et ungt og ambitiøst ingeniørhus, oser kontoret af positiv energi og tæt tværfagligt samarbejde – det miljø håber vi, at du brænder for at bidrage til. Derudover falder det dig helt naturligt at holde overblikket, selv når der er adskillige overlappende deadlines. Du planlægger på professionelt niveau, og din faglige stolthed betyder, at du altid leverer noget, du selv kan stå inde for.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • har forretningssans og måske endda har tidligere erfaring fra branchen, fx en arkitekt- eller ingeniørvirksomhed
  • har stærke analytiske evner og forstår at vinkle indhold i tekst og beskrivelser, så det besvarer kriterier i fx udbudsmateriale
  • er struktureret og god til at planlægge og overholde multiple deadlines
  • er dygtig til at kommunikere, både på skrift og i tale
  • har lyst til at samarbejde internt og eksternt
  • har flair for det æstetiske, meget gerne med kendskab til Adobe InDesign (Photoshop og Premiere Pro har også interesse)
  • synes det, at gribe telefonen og ringe til kunder og samarbejdspartnere er sjovt og motiverende

Hvad kan vi tilbyde dig?

I ABC er vi kendt for vores faglige dygtighed – det er ikke tilfældigt. Der er stort fokus på opkvalificering og vidensdeling, og du vil få masser af muligheder for at udvikle dig. Derudover får du en hverdag med varierende opgaver, så du altid lærer noget, når du er på arbejde.

Men det handler ikke alt sammen om arbejde. Vores værdier er Passion, Bevægelighed, Humor og Professionalisme, og vi værner om vores unikke ABC-kultur. Derfor er også stort fokus på at sikre det gode sociale sammenhold i virksomheden. Du får et hav af arrangementer og klubber at vælge imellem indenfor fodbold, yoga, vin, padeltennis, cykling, klatring mm., samt de klassiske arrangementer såsom fredagshygge, årlig studietur, sommerfest, julefrokost, oktoberfest, DHL og meget, meget mere.

Interesseret?

Er du klar til at tage vores PQ- og tilbudsarbejde til et helt nyt niveau? Så er vi meget spændt på at modtage dit CV og en ansøgning på hr@abc.dk. Vi afholder samtaler løbende, så sørg for at række ud hurtigst muligt. Vi sigter efter ansættelsesstart i januar 2025.

Har du spørgsmål til din kommende stilling, så er du meget velkommen til at række ud til Kommunikations- og Marketingchef, Martin Gunnar Thenning, på mgt@abc.dk eller +45 2530 7442.

Vi glæder os til at høre fra dig!